mandag 18. november 2013

Garasjen atter igjen...

Heihei!

Da har jeg gjort unna litt jobb og kan med god samvittighet blogge litt...
Har vært ute og kappet opp litt overskuddsmaterial som egentlig skulle kastes...
Men det kan jeg jo ikke være bekjent med...
Nå har jeg masse opptenningsved...
hihi!

Tenkte å vise framgangen i garasjen...
Ikke så mye som gjenstår før alt er ferdig...
Trappa opp skal bygges....
Lister langs golv....
Dør til boden skal monteres...
Portene skal også monteres...
Lys må vi også ha....
Ja...
så må jeg jo og male litt....
MYE jobb!!!


Opptenningsved i bamakassene...


Obs... er lampen litt liten? Får se når alt er ferdig... om vi må omorganisere litt kanskje....




Så...
Da er dere oppdatert på ståa...
Nå... skal jeg hente Linus og deretter tømme litt søppel på dynga...
Ja... og så må jeg tenke på kaffegodt....
Det kommer nemlig kaffebesøk imorgen...

....Lena....

1 kommentar: