søndag 17. november 2013

Stille før stormen....



Heihei!!
Ja dere...
så herlig var det før jeg visste om stormen som ventet oss....

Film på Tv sammen med kidza...
Home Alone 3 var ønskemålet denne lørdagskveld....
Filmen ble sett og snacksen forsvann... så hoppet kidza til køys og jeg tenkte fortsette 
tv kvelden med litt Mad Men....

Men ei...
For stormen kom... og tilfeldigvis tittet jeg ut av kjøkkenvinduet og så at tilhengeren hadde tatt løs....
Den hadde rett og slett brøytet seg over gårdsplassen og dundra inn i min fine vedhaug....
snufs....

Det var bare å hyre seg og prøve å redde kåpa som hadde blitt slitt opp og sto og svaiet i vinden....
Heldigvis har jeg snille venner som spretter opp av sofaen og kommer på studs for å hjelpe til...
TAKKAR!!

Så...
gikk jeg til sengs...
lykkelig uvitende om trampolina som snart skulle ta sitt livs første flytur...
Turen endte opp ved huset...
heldigvis tok trærne imot... og ikke viduene i huset.... puh!

Ja...
Da var det bare å hyre seg igjen... midt i natta....
og begi seg ut for å binde fast trampolina til ett tre... 
slik at den ikke fikk fortsette sin ferd i natten....
Egentlig skulle vi for lengst ha plukket ned trampolinen...
men har ventet på at snekkerene/elektrikerne skal bli ferdig i garasjen... sånn at vi fikk plassert trampolinen der.... men det rakk vi ikke... dessverre...







Sukk...
Er bare å hive seg i stablingen imorgen....
så må alle tak til veden fixes igjen...
ja...
jeg blir ikke arbeidsløs med det første i allefall...

Imorgen...
da tenker jeg oppdatering på garasjebygget....
har jo hendt litt greier men vi var borte...

....Håper dere andre ikke har blåst bort...
....Lena....

1 kommentar:

  1. Åh fy... Det var hemskt tycker jag. Vill aldrig mer ha sån där storm... Synd på nya studsmattan :( Vilken tur att inget blev skadad.

    Kram

    SvarSlett