onsdag 27. november 2013

Ett innlegg for de få....

Heihei!

Ja...
nå kommer ett innlegg for de få.... som er interessert i garasjeporter...
Så hopp over om du synes det er dørge kjedelig med porter...

Men vet at det sitter noen og venter spent på oppdatering på garasjefronten...
  
Here we go....






Portene er kjøpt av garageportexperten i Umeå...
De monterte også... veldig smidig...

Eneste som jeg funderer på.... er om jeg må male om slagporten....
syntes at den var veldig gul i forhold til resten av garasjen...
Men det blir uansett ikke før til våren...
så jeg har da tid til å bestemme meg....

Nå...
Gleder jeg til neste trinn er ferdig....
nemlig å få lys utvendig... er vel klart om ett par dager...
elektrikeren er ute og monterer sikringsskapet nå... så det går da fremover...
Tjoho!!

....Lena....

1 kommentar:

  1. Det snyggaste garage som någonsin sett.Hoppas att det är bra m er.Kram Maria

    SvarSlett