onsdag 20. november 2013

Den sosiale Lena...



Hei og hå!!

Jepp... nu har jeg vært veldig så sosial både idag og igår...

Igår ventet jeg kaffegjest....
det ble til en lunsjgjest også... som fikk en meget enkel lunsj....
det måtte bare bli sånn.... for jeg hadde kaos her hjemme....
Begynte å ommøblere rommet til kidza og vårt soverom/kontor på mandag...
Og jeg hadde ikke gjort det ferdig så alt stod huller om buller...
Ikke så trivelig.... derav lite tid til fancy lunsj....

Gjesten min fikk en forsinket bursdagsgave...
moro å kunne gi bort en liten oppmerksomhet.... og jeg tror hun likte den....

Idag fortsatte jeg å være sosial...
morgenkaffe med ei venninne.... var meget hyggelig... ble derfor en lang kaffestund....
Plutselig fikk jeg det travelt.... hadde jo lunsjavtale med to andre vennlige sjeler....
var bare å hive seg rundt å stresse til avtalt sted....
Spiste en god lunsj... og møtte Linus etterpå...
vi gikk en tur på biblioteket... der han lånte seg ett tvspill og en bok...
og jeg fant en bok av Alex Schulman...
En veldig fin bok.... strekkleste og er ferdig allerede....

Uansett...
tror jeg ble litt trøtt av å være sosial....
Dundra inn i vaskerommet.... slengte på en maskin med klær...
gikk ut og laga middag...
Hørte at maskinen var ferdig....
sukka høyt for at da må man jo ta vare på klærne...
Nei....
Det måtte jeg ikke...
Hadde ikke vaska noen klær....
bare en tom maskin.....
Klærne vasket jeg på mandag....

LALALALA....

Jaja...
sånn er det å være Lena....
er bare å akseptere fakta....

God Natt...
....Lena....



1 kommentar:

  1. Haha jahaja du kör tom tvättmaskin!! :)) Det lättade alltså inte av kaffet! ;) Tack för presenten!! Och du, lunchen var jättegod och kaoset såg jag inget av.

    Kram vännen!

    SvarSlett