mandag 25. februar 2013

Mandag igjen...

Hei og hå....

Jepp... Da er det mandag igjen...
Sitter her ganske så forkjølt og er irritert fordi jeg glemte av å ta flere bilder i helgen...

Vi fikk jo nemlig storfint besøk fra hjemlandet...
Mine foreldre testet nydoningen og tok turen over grensen...
Jeg fikk heldigvis ett par bildebevis... ikke mange ble det...

Mest fordi vi gjorde andre saker enn å springe rundt med kameraet...
Vi var i bakken....(!)
spiste godt...
kjørte scooter...
satt fast med scooteren.... ikke jeg denne gang.... hihi...
vært syke....
drukket kaffe...
spist kake... nomnom...
og lagd smoothie...


Smoothie all over...

Nybilen... ny og fin...

Veldig praktisk med bobil.... mange muligheter for eventyr!!

Solen var så skarp.... sånn ser man ut da!!


Solen kom fram på søndag og det ble påskestemning...
Snøen smelter rekordfort... og det drypper masse fra hustaket...
Deilig javisst...
men jeg synes vinteren kan være her enda litt til...
og det gjør den nok....

Så... da er uka pånytt igang...
er bare å bli frisk i en fei...
neste uke er det jo vinterferie og da må vi være pigge til masse gøy....

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar