fredag 15. februar 2013

Buhu...


Min fine Hortensia...
er ikke så fin lengre...
Den er død...

Ble svart ytterst på bladene...
vet ikke om det er fordi den fikk for mye vann eller for lite vann...
Any experts?...

Så ga jeg bare opp... og nå ligger den i søpla... snufs...

Derimot er Theodors fine Valentine eske superfin...
synes han har vært kjempeflink...
er jo ikke så ofte jeg ser at han pussler med saks og papir...



Nå venter jeg på kaffebesøk...
Vi skal spise sjokoladepudding, vaniljesaus og appelsinsalat...
Mums... blir godt... håper jeg...
Har ikke prøvesmakt enda...
Sjanser på at det går greit....

Scooterturen er unnagjort...
idag så vi rundt 40....!! tiurer fly rett opp fra snøen like foran scooteren...
Helt vilt var det... 
Aldri før har jeg sett så mange tiurer på samme sted...
Kult...

Senere blir det slalombakken om ungene er sugne...
Noen ganger vil de bare softe foran Tven når det er fredag...
Og det bruker vi å la de gjøre... vi holder jo igang ganske så mye ellers....
litt sofaheng er jo bare skjønt!!

....GOD HELG...

....Lena...


2 kommentarer:

  1. Hortensia är en svår blomma. Jag tycker ändå att du har hållet den vid liv länge. Tack för supergott fika idag och det spännande kaffet! ;)) Jag visade Robin kortet av väggen :))

    Ha det bra i helgen!

    Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Jamen... man ska vel kunne holde den i liv i flere år... eller?

      Kaffet... ja det var en historie for seg selv... håper det aldri skjer igjen....

      Ha en flott søndag... Klems...

      Slett