fredag 15. februar 2013

Fun fun fun.....

Heihei...

Da har jeg landet foran dataen igjen....
klokka er altfor mye og jeg burde snorke høyt nå egentlig....

Men.... jeg måtte bare blogge litt først....
Synes dagene ruser i vei... og vi holder ett høyt tempo...
gjelder å passe på når Andreas er hjemme...
Da skal alt skje...
typ helst på samme tid....
Når Andreas drar igjen... på søndag....
ja da blir det mange hakk roligere her hjemme...

Idag tok vi scootrene på hengeren og ga oss i vei til ett mer fjellaktig miljø...
Det var såå fint der oppe... men vi så ingenting...
merkelig lys kombinert med så og si ingen kontraster...
ja... det hemmer ihvertfall meg til å gasse noe særlig....

Ja... også kan jeg legge til to til fastkjøringer til listen min...
den listen begynner å bli lang...
Jeg sa til Andreas at vi kanskje skal montere vinsj på min sin scooter...
Han syntes det hørtes ut som en bra plan.... hihi...
Om ikke annet brenner vi fett... når vi måker scooteren fram...

Tenker dere begynner å bli lei scooter og vinterbilder...
meeen....
det er jo bare veldig moro....

Sååå fint med all snø....



Fast....igjen....


Imorgen er det en ny spennende dag...

Scootertur....
Kaffebesøk....
Slalombakke...
Fredagsmye med tilhørende film...

Er bare å hoppe i loppekassen...

...Natta...
....Lena...

1 kommentar: