tirsdag 12. februar 2013

En vanlig tirsdag....

Midt i ingenmansland... der ligger denne minihytta...

Litt snø har vi da....

Heihei...

En helt vanlig tirsdag har vi idag...
Andreas tok seg 2 turer på scooteren....
1. turen var med en kompis.... De forlot meg hjemme.... snufs...
2. turen da fikk jeg følge med... og hva skjedde da??
Jo... jeg kjørte fast...
 ikke bare en gang men to ganger på rad...
Argh... som tidligere sagt...
scooteren er sjefen...

Baka ei rullekake også...
og når kaka var kommet i ovnen....
jo... da oppdager jeg at melisen som skulle være i glasuren....
den var ikke der.... glemt å kjøpe...
Da måtte jeg improvisere....
så jeg rørte ihop... 
smør... 
philadelphia....
fløte....
sitron....
sukker...knas...
og så smurte jeg selve kaka med appelsinmarmelade

Kanskje ikke min beste bakeprestasjon....
men den gled da ned til kaffen...

Også har vi gjort unna enda litt mer papirarbeid....

Hva skjer imorgen da....
Dont know yet...

Tiden vil vise...

Dere da...
Hva gjør dere??

....Lena....

2 kommentarer:

  1. Det lät gott!! Du är en riktig duktig bagerska :)

    Jag har varit på utvecklingssamtal med William och så har vi (Robin) skruvat ihop bordet och stolarna. Nu sitter han i fåtöljen och kan inte röra sig :))

    Vi ses på fredag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Heihei...
      Imorgen blir det kaffe.... jippi... blir stas med besøk!

      Spennende med nymøbler... håper Robin synes det er like kult.... at det er verdt vondtene!!

      Nu nattinatt... Sees på en stund!

      Slett