tirsdag 19. februar 2013

Jaha... tirsdag allerede...

....
Uæææhh.... om jeg ikke henger med i svingene...
og ser litt for mye på TV....
ja... da suser dagene forbi meg....

Jeg kom jo på at kameraet lå der med bilder fra vår søndagsutflukt...
Vi dro liksågodt til samme plass som på lørdag...
der hadde vi ferdig solsofa....
bålplass...
fiskehull...

Hadde jo mange fjes med på turen og jeg passet på å øve litt på dem...
Knipsknips....
Da blir det litt variasjon her på lille bloggen min....


Ett glad lite sjarmtroll som elsker utelivet....



Theodor har blitt ivrig i fisketjenesten...

To gode fiskekompiser.... ser dere Linus har mistet sin andre tann....


Bravo vakthund var på plass.... og voktet oss for store skumle ELGEN!!!

Ikveld er det atter en slalomkonkurranse...
Begge to.... Linus og Theodor deltar...
Linus deltar mest i redsel for å bli fri for premie... om det vankes sånne....
Tiden vil vise....

Så...
Rydde eller skitur??

Thats the question....

Lat eller flink...

.....Lena.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar