onsdag 19. desember 2012

Norrlands skog...

Heihei igjen...

Snart er det jul og jeg stresser ikke....
Ser at det er rene paradiset og fine dekorasjoner som råder i blogglandia...
men jeg tenker at kaker og god mat fikser vi i jula...
så lenge pakker og juletreet er på plass så sier jeg meg fornøyd...

Overhørte i butikken at folk hater julen og alt stresset som følger med...
kan de ikke bare tagge ned...
 nyte ferien og familien...?

Idag tok vi turen inn i skogen....
med fiskeleveranse så styrte vi bilen til Nästansjö...
Jeg tok bilder....
av Norrlands skog...
og fine bygninger...


Se... hvem som titter ned på oss...




Utsikt fra bygda Nästansjö...




Ingen jul uten hyacinter...
hvite selvfølgelig...
Det må jeg ha før julen kan ringes inn...
Sååå fin julepynt som pryder lysestaken...
den fikk jeg av en meget hyggelig lunsjgjest....




Nu... legge kidza...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar