fredag 7. desember 2012

Dagens tips...



Dagens tips...
Har du som jeg...
 kinkige barn som ikke spiser grønnsaker... 
eller vil spare på strømmen.... 
eller er lat...
Da kan man altså koke en mindre mengde grønnsaker ol i pastavannet...
Veldig greit synes nu jeg....

Idag er jeg glad for at jeg....
 i den svenske gløggjungelen har funnet en gløgg som smaker...
nesten likt den gamle hederlige tomtegløggen som jeg brukte å kjøpe hjemme i norge...

Hmm... godt var det... til de norske pepperkakene som jeg spaaaarer på....
Har noen få igjen....



De neste dagene er jeg opptatt... og vet ikke når jeg er hjemme på kvelden....
så muligheten for at det blir stille her inne er tilstede...
Men man vet aldri... plutselig slår jeg til....

Sees...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar