lørdag 1. desember 2012

Årets Adventskalender...



Hei 1. Desember!!

Klokken 0400 i natt... da var Theodor klar for kalender...
Han ristet liv i Linus som var en smule skjev i øynene... og hoppet ut av senga...

Jeg forsto ingenting... gikk jo og la meg nokså sent i natt og kjente på meg at det var litt for tidlig for adventskalender....

Men Theodor han fikk ikke sove noe mer....
så der lå han på sofaen og gnudde seg i spenning... 
kan tenke meg den der klokka gikk veeeeeldig sakte...

Linus derimot var lykkelig for at han skulle få sove mer og tasset lett i seng igjen...
heldigvis...

Og Theodor holdt ut til 0715.... da var det nok...

I år har vi gjort en variant av den tradisjonelle kalenderen...
vi lot noen av dagene være tomme på pakkekalenderen og supplerte med Star Wars...
Ungene var litt skeptiske i begynnelsen...
men nu er de såre fornøyd.... puh!

Jeg og Linus startet desember med å bake...
 en myk pepperkake ble det..... med philadephia frosting...
riktig god ble den.... bare bittelitt er igjen av herligheten...
glemte å ta bilde og nå er det så lite igjen...
men jeg kommer lett til å bake den igjen.... veldig enkel!!
Da blir det bilde...promise...

.....Lena....


2 kommentarer:

  1. Hehehehe ser d levende for meg....kvikke Theo og trøtte Linus. Artigguttan. Det e nok lurt at du legger deg tidlig sånn at du holder ut adventstyret.

    SvarSlett
  2. Jomen det gikk jo bra.... å legge seg tidlig mener jeg... kl 0300 ble klokken igår også... Meeen det er jo helg og vi tar sløve dag...
    Og Theodor holdt ut til 0700 idag.. en klar forbedring....

    SvarSlett