mandag 24. desember 2012

Foto oppdatering....

Heihei...

Da var det blitt julaften igjen....

og jeg har vært borte fra bloggen...
mye fordi jeg blir så misfornøyd med bildene...
er så mørkt hele tiden...
Og litt fordi dagene har rullet i ett...

Nå har roen senket seg og ribben dufter salig god fra ovnen...
jeg gleder meg....

Så jeg byr på noen uskarpe bilder fra de siste dager....

Årets innpakking...

Julegløggkveld hos gode venner...

Falukorv til sultne mager...




Entusiastisk juletrepynter....

Det ble tyttebærsaft... om enn litt grumsete.... men god!

Så glad er man på julaften....

Snart er det pakketid....gjett hvem som er mest spent....
......GOD JUL ALLE SAMMEN....

Ha en flott julaften alle rundt omkring....

Store juleklemmer fra oss alle 4...


GOD JUL

.....Lena & Co....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar