onsdag 5. desember 2012

Finfin dag...

Heihei....

En riktig finfin dag har jeg hatt idag...

Jeg ventet lunsjgjest og derfor kastet jeg meg inn i skapene for å se om jeg hadde noe lunsjaktig å spise... og sannelig klarte jeg å få ihop en tomatsuppe....
en HOT tomatsuppe....
 vi ble litt hete i kinnene... men med mange minusgrader ute behøvde vi det...
med brokkoli... roastbeef.... og brød til ble vi da mette...

Vi hadde en så herlig stund sammen...
vi skravla og drømte oss bort i herlige framtidsplaner....

...og til kaffen gjorde jeg den der gode myke pepperkaken med kremosttoppingen...
nomnom...

Den HOTTE tomatsuppen ble til middag i form av en tacograteng...
Haha... veldig fornøyd med den... perfekt med "gjenbruk"
Ungene synes den var såååå god...

Ikke beste bildet men men...
(Theodor hadde kompis som spiste med oss... og syntes jeg var kjempemerkelig som tok bilde av maten..."Hvorfor gjør du det der....?" spurte han med øyne.... store som tinntallerkener)




Se... 
endelig har jeg fått handlet inn viktige ingredienser til juleforberedelsene....
Skal forsøke meg på tyttebær saft... blir spennende....
Men det får bli til etter helgen...
har nemlig jobb(?) i helgen...

.....Lena....


1 kommentar:

  1. Åhhh wiiiihooo så gott det var och den bästa dagen!! ;) Tack för den mycket goda lunchen, pratet och skratten :)

    Haha ja jag kan tänka mig att han tyckte det var konstigt att du fotade maten :)) Han är nog inte alls van med det :))

    Kram, vi ses!

    Ann-Louise

    SvarSlett