onsdag 14. september 2016

Jammen hei hei!!

Heihei!!

Oi...
Så ble det plutselig høst...
Sommeren bare ble borte over natten...
Skikkelig gule høstfarger idag...
Ene dagen grønt ute... neste helgult...

Jaja...
Tiden går...

Vi har hatt noen riktige arbeidsuker...
Andreas og jeg....
Sånn intensivt at man glemmer av å handle mat og kommer på at vi må spise alldeles for sent...
Når magen og knoppen skriker etter mat...
Da er det sååå tungt å handle og lage maten...
Ble mye take away på oss...
Men det er vi verdt!!

Kameraet har fått være fremme sånn sporadisk....

Slenger ut de bilder som fanns der...
Så får dere se noe av det vi har holdt oss sysselsatt med....





Søtsaker er oblgatorisk... Saffranskake med mandelmasse og rom/rosiner... Nomnom....

Lys og foder på døren... Stort JIPPI!!




Blir veldig spennende med plasthallen neste vår... 
Om den overlever vinteren vel og merke... 
Da ser vi om jeg er den gartneren jeg håper på å bli... 
og så deilig å slippe alle planter som innvaderer huset....

Igår hadde vi enkel... men god middag...
Ovnspannekake med bacon og tyta...
Linus ville ha uten bacon... Hmm

Idag fortsetter jeg oppryddingen etter byggingen....
Går sakte men fremover....

See`ya!
...Lena...

Forresten...
Teksten har vel blitt annerledes hva?
Og jeg får ikke til å endre... har vel glemt av det....
Har det endret seg hos dere....?

2 kommentarer:

  1. Heia!
    Teksten er som før, i allafall hos meg. Det var jo godt å se at Dere er i live:-) da det har vært måneder siden siste innlegg her. Har dere husket avstivingene vi snakket om?
    Hils moffagutta fra meg!
    Moffa

    SvarSlett
  2. Heia!!
    Ingen avstivning... Vi fant ut at det skulle være noen sikksakktråder på sidene, og så er vi redd for å stikke hull på plasten, vi får vel se om det står til våren.... Nu er teksten som vanlig igjen, men til gjengjeld har jeg fått tykk overskrift, det er da alltid noe som jeg skal plages med.....
    Jaja...
    Hils Norgegjengen!!

    SvarSlett