fredag 24. juni 2016

Stakkars naboene...



Heihei....

Ja...
Jeg synes veldig synd på naboene....

Enten...
Så kjører Andreas...
 scooter...eller
firhjuling...eller
motorsaga...

eller så kjører jeg...
vedklyven...eller
gressklipperen...eller
kantklipperen....

Heldigvis skjer det nesten... aldri samtidig...
Jeg passer på å terrorisere dem så lenge det går...
Ingen multitasking her i gården... nei...

Nei...
Nå er jeg ufattelig lei av den her veden...
Men... slutten er nær...
har bare noen få store stokker igjen å klyve...
Delmål ett nådd...

Da gjenstår bare den evinnelige stablingen...
Funderer enda på hvor jeg skal stable og hvordan...
Jeg orker ikke å stable om flere ganger... så nå skal den ikke velte igjen...

Forslag mottas takk....

Nå skal jeg hvile etter dagens klyveøkt...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar