mandag 19. september 2016

September...

Mobilbilder...



Heihei...!

Visst har vel september i år vært uvanlig varm og fin.....
Tross alt....



Det var så fint her om dagen da jeg kom fram til jobben...
Verdens fineste camping...
Faktisk også ett veldig fint jobb også...
Akkurat passe for meg...
Ja...
Og veldig snille sjefer har jeg...
Mest er jeg vel min egen sjef... sånn egentlig...

Men men... snille er dem...
Robban og Carina...

Skal se om jeg får fast dem i kameraet nån dag...

Idag har jeg vært hjemme...
Mest pratet med Andreas som jobber... 
Han hadde tid til overs og da blir det telefonprat...som vanlig når han jobber borte...

Men...
Jeg fikk også tid til papirjobb...
I tillegg har jeg begynt å få ordning på deler av huset etter siste oppussingsøkt...
Merkelig at gips og sparkelstøvet finner fram overalt....
Til og med masse på vinduene...
Men nu så...
Kan jeg se ut av noen iallefall.. og det er jo bra når det er så fint ute....

Glad og fornøyd som jeg er over litt ordnings i huset...
så kaster jeg med ett fornøydfjes....

Varsågod!



Mobilbilde...
Det står dere ut med...

Når skal poteten opp...
Tror ikke det er så mye potet iår...
Eller den er ikke så stor...

Har ikke lagt ned mange kjærlighetstimer i hagen iår...
Og det viser seg vel nå på høsten...

Jaja...

Ha det nu så bra...
...Lena..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar