tirsdag 11. februar 2014

Fortsetter å hale inn....

Hei og hå!!

Jamen... jeg fortsetter å legge inn gamle bilder....
Hihi...

Det var jo full fart i helgen med ski og besøk...
men innimellom forsøkte jeg å ta tak i rotet...

Ble til slutt koselig.... og da behøvde jeg bildebevis....





Puh...
Så deilig når man igjen trives i sin egen bule....
Jeg er jo en sånn riktig.... ja hva heter det nå...
en sånn som ingenting gjør....lenge....
før jeg får ett rykk...
Da... går det unna...
Ja... hva heter det nå...
Åh...
Det er så frusterende når jeg blir så ødelagt av disse to språkene...
mange synes sikkert det er rart... siden språkene er så like....
men jeg synes det er hele greia....
Vanskelig å ikke blande ihop... å unngå og skrive mitt eget svorsk...
Jeg gjør kanskje det.... uten at jeg merker det...
Jaja...
Det blir jo unikt...
Hihi...




Ikke ofte jeg gjør salat når det er bare er jeg og ungene hjemme...
Så når jeg venter gjester da hugger jeg til...
I helgen gjorde jeg en enkel salat med hjemmelaget pesto til...
Med masse pinjekjerner i...
Namnam...
Og vin til...
Nomnomnom...

Det ble ingen garasje igår...
så vondt i hodet og rennende nese stoppet meg...
Men idag må jeg...
Vil bli ferdig...

Ha en toppen dag!
...Lena...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar