torsdag 20. februar 2014

En sånn fin dag....

Heihei!!

Sånn da har jeg tatt meg selv i kragen og satt meg ved dataen igjen....

Hadde jo litt bilder liggende i kameraet....
og da kan jeg ta tilfellet i akt og blogge litt....
om min fine dag....

For idag har jeg...
måkt snø...
ryddet litt...
baka blåbærsmuffins....
mala...
hatt besøk....
drukket kaffi...
fotografert...
stått slalom...

En sånn fin dag...








Det øverste bildet viser den finfine gaven jeg fikk av min venninne....
Bare sånn plutselig svingte hun innom og gav den til meg...
Hun trodde den skulle passe hos meg...
Mye rett hadde hun...
Takk!!

Og fint vær hadde vi idag og...

Hahaha...
Ja... just ja...
så er jeg faktisk mektig stolt av meg selv...
Hengte med ungene på slalomtreningen ikveld...
Det var storslalom som sto på skjemaet...
Og jeg kjørte porter for første gang...
Jisses...
Men veldig kult var det...
Avsluttet med å skjære ut av banen og på hodet rett ut i dypsnøen...
Haha...
Lignet den berømte snømannen...
Men stolt... det er jeg!!

...Lena...




1 kommentar:

  1. Haha åh om man ändå hade fått se när du åkte av banan och ut i snön!! :)) Men säkert gjorde du det snyggt och glamoröst ändå ;) Ja..ljuslyktan passar hos dig. Vilken tur för mig! Och tusen miljoners tack för goda muffins och det goda pratet!

    Ha det bra i helgen! Jag har precis skottat snö. Igen..

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett