fredag 14. februar 2014

Den kjedelige sannheten...

Heihei!!

Jeg gjør ikke så mange kule og morsomme saker denne
uka...

Det går mest i....
papirer...
maling...
arbeidsklær...
podcast...

Og det ser ut sånn her...
Hihii..




Lenas Univers er jo en hverdagsblogg...
Og jeg blir av og til så forbasket lei av alle velpolerte bilder som florerer på
blogger og instagram...
Så derfor blir dette min motvekt...
Forstår at de ikke vil vise sine dårlige sider...
eller dårlig og dårlig...
dette er vel ikke dårlig...
Bare realistisk...

Men slapp av....
Bilder av vaskerommet som flyter av skittentøy...
Det sparer jeg dere for...
Men en Lena i ullundertøy...
Ja... det fikser dere...
Er jo hverdagen min...

Ha en flotters helg...
Vi blir hjemme...
Tar Kittelfjäll neste helg da været ser mer lovende ut....

....Lena....

Og... yes... Mora mi...
Det heter jo at tar man alt i ett skippertak....
Thats me Folks....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar