onsdag 1. august 2012

Trøtt…. trøttere….. Lena…..

@Værøy….

Jaja…. 
jeg skulle være så fornuftig å ta reisesyke tabeletter sånn at jeg skulle slippe å bli dårlig på den 5 timer lange fergeturen…..

Altså…. havet har vel aldri vært mer blikkstille…..
og jeg aldri vært trøttere…. zzzzz
snork…

Det positive i det hele var vel at 5 timer ikke var så skrekkelig lenge å sitte i ukomfortable og skitne fergestoler….. snork…. jeg sov mer enn Andreas….

Haha… og det fortsatte på land…. jeg sov….

Men tilslutt så ble Andreas lei og dro meg ut på sightseeing rundt på hele Værøy….. 
knipsa noen bilder…. men været er kaldt og ikke spesielt bra…..

Bilder fra Nordland…..Værøy….









Og jeg kan jo bare konstatere at det bygges for full maskin i Bodø By….
Mon tro om jeg kjenner meg igjen om noen år….

Bodø By…. utsikten fra Thon Hotel…..

 Om vi får tid og været bedrer seg…. 
så håper jeg at det blir en aldri så liten fototur rundt på øya….
imorgen den dag…..

…..Lena…..







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar