onsdag 22. august 2012

På tur med mitt Canon....

Heihei....

Ja.... faktisk...
 jeg tok meg en tur med kameraet idag..... først inne i leiligheta..... så en runde ute på gården...
bare for å dokumentere hva dagene mine består av....
og det innlegget kommer i morgen....
I promise....
Dere gjetter vel aldri hva jeg gjør.....;-)

Ble veldig imponert av mine overgitte tomatplanter her om dagen....
de hadde ikke tenkt å la seg knekke av at jeg først bar de ut i hagen.... i begynnelsen av sommeren...
der fikk de stå overlatt til seg selv.....
til de vokste så lange at de knakk og ramlet over ende....
Jeg kasta det som var knekt og lot rota stå igjen i potta....

Og siden har jeg glemt dem....
til her om dagen....

Og se så fine de er nå!!!




Jeg har vel ikke trua på at det skal bli tomater av disse....
 men jeg syntes de har vært så standhaftige at jeg tok de inn i varmen igjen...

Idag ble det spille forbud.... det blir det når kranglingen tar overhand....
Og som oftest så kommer LEGO'n fram....
Perfekt!



Og tilslutt....
Mine egnesådde sufina

Disse har også vært veldig greie å ha med å gjøre....
Ingenting har jeg gjort...
Jo... 
jeg ga de vann igår...
That's it!

.....God Natt....
.....Lena...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar