fredag 17. august 2012

Å fortsette med bæringen....


Halloen.....
midt i natten...

Ja.... jeg har da idag fortsatt mitt møysommelige arbeid med å bære greiner og kvister.....
og det tar aldri slutt....

Da jeg tok en pust i sofaen her i kveld.... da innså jeg plutselig at jeg har pratet om skog... greiner og kvister i heeeeeele sommer.... fysj o fysj..... verst så tiden har sprunget i fra meg....

Tror vi lett kan konstatere at skogen kan erklære seg for vinneren.....
for jeg tror det kan holde hardt og bli klar før vinteren kommer.....
*bite tennene sammen og la svetten sile*

Ungene fikk en positiv overraskelse idag....
 i form av en gigantisk sandkasse i hagen....
Perfekt....
 der satt de i en halvtime før trampolina ble mer spennende....




Imorgen gjør jeg samme sak.... bærer greiner og irriterer meg skakk over at jeg ikke har BE i sertifikatet..... stopp i arbeidslinja mi..... grrrrrr


.......Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar