onsdag 31. januar 2018

Winter Wonderland



Heihei!!

Ja...
Da gikk det noen dager siden sist jeg var innom...
Men jeg lover... jeg har prøvd... 
det er jo dette med bilder og dataen som ikke samarbeider...
Men idag gikk det veien min...

Ser dere fotomodellen min..... haha....
Nemi var på ett lekehumør når jeg skulle ta bilde for å dokumentere at hun holder meg med selskap når jeg er ute og rydder snø...
Faktisk veldig flink er hun...
Holder seg på gården... men jeg lover... kommer det en rein gående...
som faktisk skjer iblant.... 
ja.. da stikker Nemi... for sure!!





Vi har en så fin vinter i år...
Bare en dag med mildvær så langt...
Og masse snø... masse snø...
Bare synd Andreas er i Bodø og jobber...
Skulle vært her og kjørt skoter....
Bildet over tok Andreas i jula...
Nu er det enda mer snø.... må vite....

Gikk tur med Nemi her om kvelden...
Stakkars folk som kommer hjem til denne brøytekanten.....




Heldige meg...
Fikk hjelp av Theodor når taket skulle snøryddes...
Han klatret lett forbi meg og tok hele taket selv...
Perfekt!!

Så...
Det var ståa nå om dagene...
Framover blir det endel jobb for min del...
Men det er nu bare en periode så det får vel gå bra...
Eneste aberet er disse tidlige morgenene....
Huff...
Jaja...

See`ya!!
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar