tirsdag 23. januar 2018

*Host host*.....



Hei!!!!!

Jepp...
Host host...
Ganske støvete her inne...
Bare gammelt skapnytt å finne...

På tide å med noe nytt.... eller....?

Jeg vil...
blogge...

Skal prøve å komme igang igjen...
no pressure på meg selv hadde jeg tenkt...

Har liksom tappet motivasjonen for det meste..... 
og jeg vet at jeg synes det var så moro å blogge...
kanskje jeg finner gnisten igjen...

Nå i tiden fremover har jeg mye jobb... for meg å være....
så jeg håper tiden finnes til bilder og bloggen...
Må også finne ut det her med bildene og dataen... så det ikke krasjer for meg....
Det blir for mye jobb....

Bildet er fra nyttårsaften...
Andreas og jeg skulle hilse godt nytt år til alle kjente og kjære...
Ja... dere ser...
vi valgte å ikke hilse....
Men dere får stå ut med oss...

Jaja...
Det var første innlegg på veldig lenge....
Nesten ett år....

Håper det ikke går like lenge til neste gang....

...Love`ya....
...Lena... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar