tirsdag 30. desember 2014

Sååå nært atte....

Heihei....

Jeg er på etterskudd hva gjelder blogging....
Dvs at det blir masse saker som har hendt for mange dager siden...

Meeen...
Det er jo jul...
Da skal man jo ligge og slappe av så mye man bare orker...

Besøket dro for to dager siden....
Og vi har vært såååå sløve etter at de kjørte hjem til Norge igjen....
Sløøøøve...
Ikke fordi at vi hadde ett sånn forrykende tempo her under julen....
Men kanskje mangelen på tempo....
Herrejisses så lat som jeg har vært...
Og det var sååå nært at det ikke ble premiere i bakken for vår del...
Det er Linus som skal ha æren for at vi kom oss ut...

Og veldig glad er jeg for det...
Det var så deilig å komme seg ut av huset....
Jeg har en tendens til å gjøre dørstokkmila ekstra lang om jeg har tatt det rolig ett par dager....
Men nu er vi i siget igjen...




Her kommer kidsa i full fart etter en dag i Granbergsbakken...



Tenk...
Imorgen er det siste dag i 2014...
Tenker ikke oppsummere året som har gått...
Skal fokusere på neste og se til at det blir kanon...

Ha så kul på nyttårsaften allesammen...
...Lena...

Og forresten...
Så er bildene tatt m mobilen....
Så dårlig går det ikke med fotograferingen.... enda...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar