onsdag 24. desember 2014

Lille Julaften 2014

Heihei....
Og snart er det God Jul også....

Åjåjåj....
En sånn fin lille julaften vi har hatt....

Jeg har kanskje ikke nevnt det her på bloggen...
Men familien er kommet for å feire jul med oss...
Veldig hyggelig.... og spesielt bra siden Andreas skulle jobbe borte denne julen også...

Så lille julaften ble kicket igang med en riktig julefrokost...
Veldig viktig med en ordentlig frokost...
da en av familiemedlemmene fyller år idag
HippHippHurra!!



Så masse godt...
Synd man blir mett lenge før man har smakt på alt man vil ha....
Jaja...
Blir god frokost imorgen også...

Snøen fant også fram til Vilhelmina idag...
Endelig...
Og jeg kan skrive under på at det blir en skikkelig hvit jul i år....

Det... er... så.... fint...
Lykkelig...





Jeg sprang ut og tok noen bilder rett før middagen...
Nu...
Da er det vel kommet like mye snø på bildene og litt til....

Tradisjonen tro...
Så er det nissegrøt med mandel i på lille julaften...
Og andre året på raken...
Så fikk han Moffa mandelen...
Og flaks var vel det...
For da regner det oppkutta gris på allemann...





Tenkte jeg måtte forevige julen 2014 på byggeplassen...
Vandret rundt og tok ett par bilder på pynten og fantasifulle nødløsninger...





Og ute er det så fint...
At jeg hiver med flere bilder på snøen...
Åhh sukk så flott...






Imorgen...
På selveste julaften...
Da blir det ut og brøyte snø i mengder...
Skal visstnok fortsette å lave ned i natt....


Sov så godt nu...
Håper alle er ferdig med julestresset og kan nyte julaftensmorgenen...

...Natta...
...Lena & Co...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar