søndag 7. september 2014

Busy Søndag...

Heihei...

Jammen så var denne helgen også forbi...
Det gikk fort gitt...

Idag har jeg atter vært ute og renset i åkern...
og ingen bilder har jeg tatt...
Sukk...

Men nu ser det ganske så bra ut...
Alle jordbærplantene er trimmet...
Jeg har satt skuddene på siden slik at jeg har til neste år...
Og faktisk så er hele jordbæråkern nå full...
Så får vi se om alle plantene klarer seg til sommeren...

Klemte inn en liten bærtur også...
Plukket 5 liter tyttebær... som ikke er renset... det rakk jeg ikke...
Hvordan skal man rekke alt man vil gjøre...
stå opp i otta...
hmmm... ikke særlig trolig...
må legge inn ett ekstra gir kanskje...

Lagde köttfärsås... vet ikke hva vi kaller det på norsk...
pastasaus??
til middag...
hadde ikke pasta...
sprang ned i åkern og hentet potet...
Haha... luksus...




Vet jeg har postet dette på instagram...
Det får gå bra å bruke det her også idag...
Men se så fine poteter...
Dette er fra tre poteter.. blir to middager av det...
Til neste år håper jeg på å dyrke mer greier...
Men hva??

...Lena...

1 kommentar:

  1. Jag har köpt vitlök som jag ska sätta i jorden imorgon. Nästa år ska jag inte ha någon rödlök tror jag. Har ju tagit upp mina nu och de är väldigt fina. Det jag vet säkert ska bli nästa år är potatis, morötter, sallad, vitlök, tomater, nån typ av bönor och något mer ätbart men jag vet inte riktigt vad. Har hela långa vintern att fundera på det...

    Vi ses imorgon!
    Kram

    SvarSlett