søndag 16. mars 2014

Organisere garasjen....

Hello!!!
Midt i natten idag igjen....
fin tid det... jeg liker jo å være oppe om natten....

Idag hadde jeg store planer om å fortsette organiseringen av garasjen....
Full av mot hoppet jeg i arbeidsklærne og nærmest sprang ut....
Jeg skulle jo beise ferdig arbeidsbenken...
Meeenn....
Jeg ble meget i tvil på fargen....
som instagramfølket allerede er informert om....

Grå eller brun??

Hmm... utsatte hele prosjektet og agerte heller som medhjelper til Andreas....
som byttet sliden?? på "nyscooteren"...
Ingen lett match... viste det seg...

Hadde kameraet med meg ut i garasjen...
sånn for å motvirke en eventuell bloggtørke...
Så... da blir det ett par glimt fra garasjen...

Det går da fremover....







Og ungene må ut å testkjøre doningen etter at hobbymekanikerene har vært på ferde....
Ser ut som at det satt bra...





Se...
Hva vi oppdaget nu når snøen forsvant....
Trampolina var over taket på sin ferd...
og laga ett stort hull i taket...
Crazy...
Man kan jo lett se hvordan den har rullet over taket...
Stakkar Theodor som lå i senga og skalv...
Han syntes stormen var skummel...
Nå forstår jeg...
Han hadde jo nesten trampolina inne i senga si....
Jisses...



Ha en så super søndag...
Kanskje har jeg bestemt meg for benkfargen....
og da blir det vel flere garasjebilder....
kanskje...

....Natta...
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar