lørdag 15. mars 2014

Jammen....

Sånn går nu dagan.....
Svisj!!

Idag...
Så bestemte jeg meg for at nok får være nok....
Altså...
Nok bloggtørke...
For det er en fantastisk bra ting det her med bloggen....
En flott dagbok blir det tilslutt....
Og da går det ikke å ha bloggtørke....
Så... Nok av det....

Egentlig så blir dette ett veldig ustrukturert innlegg....
men sånn får det bli.... da kommer jeg ihvertfall igång igjen....

Ut av kameraet kom det bare hverdagsbilder...
så idag får dere helt enkelt hverdagen vår....



Ett hverdags middagsbord....
dekket med hverdagsmat...
Piccata... ris og veldig enkel salat....
GøttiGøtt...




Ja...
Altså...
Det som jeg gjør om dagan... når det ikke kommer nye blogginnlegg....
kremt...
Jeg spiller HayDay....
Jisses... dette spill blir man sjukt avhengig av....
Ungene klager på at jeg spiller alldeles for mye....
og.... jeg kan være ganske enig med dem....
for det er på tide å bli lei av dette spill....
Sånn at vi kan gjøre ferdig arbeidsprosjektet som foregår i garasjen....
Og at jeg da kan blogge om det...
Ikke sant...?
For dere vil vel se?... 
den fine arbeidsbenken som Andreas et moi har spikret sammen...
Kremt.... stolt!!!!
Ett lite glimt har dere jo fått... på instagrambildene som ruller øverst på siden...




Og her er Theodor i full gang med å fixe oss vaffelrøre....
Namnam...
det kan han....
Og mens han gjorde det...
ja da satt jeg en horndeig.... og kokte multesyltetøy...
Ble en god kvelds på oss den hverdagen....




Ja....
Så er vi fryktelig triste for at snøen forsvinner...
Nå kan vi ikke kjøre scooter her nede i Villis....
Det finnes ikke iser lengre... bare store åpne hull av vatten....
Ikke kult!
Men det ser bedre ut til uka...
Da skal det komme litt nysnø.... det kanskje blir litt finere enn dette blaskvær....




Sånn...
Ett stykk ustrukturert innlegg fra meg....
Værsegod!

Nu hoppe i loppekassa...
Ny dag i morgen...
Nye muligheter...

...Lena...

2 kommentarer:

  1. Men??!! Herregud det var det längsta inlägg du har skrivit!!! Tror jag :)) Nu var du i fin form. Pigg? ;)

    Blir roligt att få se den fina arbetsbänken. När vi nu kan träffas alltså.

    Kram!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja....!! Superpigg... det var jo midt i natten som jeg satt oppe og skrev... beste tiden på døgnet!!
      Og jepp... snart må vi treffes igjen... kaffe o surr.... beste i verden!!
      Klem!!

      Slett