tirsdag 7. januar 2014

Verdens styggeste kake....

er nå omdøpt til.....
Verdens tørreste kake....

Ja...
sånn blir det når man baker gulrotkake uten gulrøtter...
Gulrøttene de lå igjen i butikken....
Da ble gulrotkake til tørr krydderkake...




Dette får bli det siste fika i julen 2013...
som nevnt på instagram....

Jeg eser ut...
Har fått dobbelthake...
sies det...
Jisses...

Så det blir vel til å brette opp armene nå i 2014....
Må se om jeg finner trenings...Lena...
Hon kanskje ligger nede i kjelleren i en banankartong...
ikke vet jeg... må ned å se om jeg finner henne....
Først skal jeg bare finne fram til en bra motivering.....
gjennomføring og ett bra målbilde....
Mer om det annen gang...
Må legge hodet i bløt....

Uansett...
Takk til mine hyggelige og høflige kaffegjester....
som så snilt åt av krydderkaka og smilte så søtt....


Imorgen...
Kanskje ett steg for steg inlegg om stjerner.....?
Om dere vil...

...Lena...


1 kommentar:

  1. Du ska väl inte bry dig om att jag sa att du har fått en dubbelhaka!! :)) Det kunde varit värre. Jag kunde ju sagt att du fått två ;)) Glöm det och strunta i att leta i banankartongen! Tack för superduper gott fika!! Du är bäst!

    Ja skriv om stjärnorna! Jag har beställt grejerna.

    Kram!

    SvarSlett