fredag 3. januar 2014

Julen 2013....

Hei igjen!!

Da er jeg og kidza tilbake i Sverige....
og jeg er kommet til min kjære Imac....
sånn at jeg får oppdatere bloggen med bilder igjen....

Så da blir det ett innlegg om julen 2013...
den feiret vi uten Andreas hjemme i Norge...
Andreas... stakkarn.... skvulpa langs Norges kyst i julen....
og laga gomaten til hurtigruta sine gjester....

Ser jeg må lære meg å fotografere bedre når man har stearinlysene tente....
er vanskelig.... nesten alle bildene er uskarpe...
Men jeg legger ut dem uansett...
Vil jo vise fram litt av vår jul....


Julegrøt... Hvem får mandelen....?



Skulle forsøke meg på ett familieportrett.... hmm jeg skylder på uvante modeller....




 Takk for en fin og rolig jul!
Mams o paps...
og Tante Tøff!!



Vel hjemme igjen....
Gikk Theodor o Linus løs på pepperkakehuset...
Fortjente det etter 50 mil i bilen....
Og jeg tok ett glass rødt og pepperkaker m hvitost....
Namnam...




Idag har jeg fortsatt med utpakking av reisegodset vårt....
Og måkt snø....
Tungt...

Ikveld er vi invitert i pizzalag...
Heldige oss...

Sees imorgen!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar