søndag 15. desember 2013

The Kidz....

YO!

Hei igjen.... da var jeg innom igjen.... 
lettere sporadisk denne bloggingen min... 
menmen....
denne gang kan jeg ikke skylde på at kameraet ikke har vært i bruk under bloggtørken...
Har nemlig masse med bilder...
men tiden har rett og slett ikke rukket til...


Tenkte å by på bilder på rampungene...
Har lykkes få fast de i kameraet ved ett par anledninger....










Haha...
Det blir mest sånne bilder faktisk....
Menmen.... har man tålmodighet så kan man få noen bra bilder innimellom....
Synd at det så mørkt inne bare....
gjør fotojobben vanskelig...
Og så ønsker jeg lysstoffrørene dit peppern gror...
ødelegger bildene maks....
Sukk...

Nu...
skal jeg fundere på hvordan jeg skal få inn juletreet....

Vi hörs!

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar