lørdag 21. desember 2013

Jobber med julestemningen....

God Kveld....
hmmm natt.....

I kveld har vi hatt tacogjester....
helt spontant idag kjente jeg at jeg ville ha gjester....
det var en bra ide...
Koselig å treffe folk nå i førjulstiden.... 
og spesielt siden vi ikke feirer julen her i år...
Vi tanker opp oss på vennebiten....
I like!!

Yes...
Jeg jobber med julestemningen...
derfor har jeg gått all in på det julerøde...
ifjor pyntet jeg nesten ikke med rødt...
Men i år så... da måtte jeg ha litt røde nisser både her og der....

Og juletreet...
det kom inn for noen dager siden....
Det ble så fint.... er kjempefornøyd med ett ekte tre i år....
så får vi se hva det blir til neste år....







Theodor kom hjem med en pute som han har sydd på skolen...
Han liker virkelig å sy... og har ikke noe lyst å bytte til sløyd over nyttår....
Så nu må jeg bare få fiksa den der symaskinen sånn at han kan få sy løs her hjemme....
En vakker dag så....






Og jeg....
Har også vært flink....
Bakt tekaker...
 ble kjempegode... sikkert mest fordi jeg leste feil i oppskrifta....
og hadde i 2 dl sukker istedet for 2 msk.....
jisses.... jeg og oppskrifter....




Nu....
Hoppe i seng...
Imorgen skal jeg gjøre alt som jeg ikke har gjort før vi drar...
Det betyr at jeg har alt igjen....
Jeg lærer aldri....
Er bare å innse...
Sånn er jeg bare....
Dermed basta!!


....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar