lørdag 6. april 2013

Masse påskedager....

Hei igjen...

Long time.... no see....

Jeg vet... men dagene har gått unna med påsketurer.... 
og så har jeg ikke vært i storform....
 så når kvelden kom har jeg vært helt ferdig og klar for sengen....
Sorry...

Men jeg har laddet ned bildene fra en av turene... og denne turen gikk til Gitsfjället....
Fantastisk fint!!

Vi satt rett under flytrafikken... fint mot den blåblå himmel....

Mat må man ha... så godt ute i det fri....



Mye snø i fjellet... Linus forsvinner nesten....


Theodor dissa vår sofa og bygde seg like gjerne sin egen... superfin!!


Hmmm... sjekke facebook.....

Jaja...


Theodor instruerer....



Hmmm... ingen hjelm??

Det her var en av mange turer...
 må pakke opp kameraet sånn at jeg får lastet ned resten av bildene...
Vi har i stort sett hatt finfint vær...  bortsett fra idag...
men vi trosset snøen som lavet ned.... og la på tur...
til bjørnberget... sammen m mams og paps som er her på besøk...

Nu... senga... sånn at jeg orker morgendagens turplan....
Det blir vel Gitsfjället i reprise....

Natta...

.....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar