torsdag 25. april 2013

Jeg savner....

den fine... hvite vinteren....
Med en hoppende.... lykkelig Linus....




Nå har vi bare gjørme og atter gjørme....
 kjedelige greier for det betyr masse trappevaske for min del....
ikke så inspirerende....





Mer moro er det at det begynner å spire i frøboksene mine...
sakte... sakte gror det frem små grønne skudd....
Veldig spent på mine små petunia som jeg har sådd...


På bildet; Blivende amaranter... en type salat...

Samtidig som jeg savner vinteren.... er det jo deilig at våren lurer rundt hjørnet...
Gleder meg stort til det tørker opp og vi kan se grønne skudd på trærne...
Da skal vi også begynne i hagen....
 så plen og ta vare på alle trestokkene som ligger å venter på oss...
Masse jobb med andre ord...

Ha en strålende torsdag... så sees vi snart igjen....
(Har hatt trøbbel med å laste opp bilder..... derav liten aktivitet her inne)

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar