onsdag 28. november 2012

Tiitt tuut....



Heihei...
Jeg forsvann visst for en stund der.... men har ikke avsluttet bloggprosjektet....
Behøvde bare litt ny inspirasjon...
og vi har ikke gjort så veldig mye den siste uken...

Meeeennn.... som dere ser vasser jeg i julepynt...
har vært å henta opp fra kjelleren og herrejesus det var en del å bære...
Tror jeg var vel optimistsik da jeg planla å ha julepynten i kista... 
får tenke om igjen tror jeg...

Fant ei lyslenke som jeg hengte i mitt stakkars grantre...
det fikk bli litt juleinspirasjon...
og det funker...

Ikke lenge igjen nå til vi kan henge opp stjernene og sette opp lysstakene...

Joho!!



Da skal jeg fortsette å organisere mitt kaos...

Ha en fin dag alle sammen...
....Lena....

1 kommentar:

  1. Hahaha snygg gran! :)) Den lilla som jag slängde i veckan hade klarat sig i nästan två månader. Jag sågade av den och satte den i vatten bara. Det är viktigt att man inte tar in den i huset direkt utan vänjer den vid värme långsamt.

    Jag funderade på om vi skulle kunna ses nästa vecka men jag ser att det går inte. Jag jobbar varje dag, långa dagar :(

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett