torsdag 29. november 2012

Gårdagens kladdkake....

by Theodor...

Han var så sugen på å bake igår.... han Theodor...
og det må han jo få gjøre.... 
når han tar seg tid til å henge litt med meg....

Så da ble det kladdkake til kvelds....
og veldig god kan jeg skrive under på....


Det beste med bakingen....

Idag fortsetter jeg med å flytte rundt på saker...
sånn at all pynt kan få plass...
Tålmodighet er noe man må ha når man bor trangt...
og jeg vet at min kvote ikke er så altfor stor...
men må jo bare jobbe på å bli bedre på å flytte rundt og rundt...

Så... er dere på G med julegaver... baking... pynting... kort og alting som hører julen til??

Jeg jobber best under press og blir aldri for tidlig ferdig...
det ligger ikke for meg...
bare å innse fakta!!

Rotet kaller...

....Lena....


2 kommentarer:

  1. Oj så gott! Här hemma älskar vi kladdkaka!

    Det går trögt med julklapparna men jag har bytt gardiner i köket. Det är allt :))

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett
  2. Kladdkake er alltid ett sikkerstikk!! Godt godt godt...
    Går litt tregt her og... som sagt er jeg i følge tradisjonen ikke i forkant med juleforberedelsene... men jeg stresser ikke... det blir jul uansett!!
    Håper William er kommet til hektene og at resten av huset er friske og raske...
    Linus er enda ikke blitt syk... men jeg venter på utbruddet...
    Vi treffes når det passer med ditt jobb... og dagene går fort og plutselig sitter vi der å drikker kaffe og koser oss...

    Så lenge... take care!
    Klemklem!

    SvarSlett