torsdag 23. juli 2020

Sommer 2020!!

Hei o Hå!!!

Tenkte vise noen bilder fra sommeren så langt...
Mobilbilder... men men det er i allefall bilder..

Snapchat i all ære...
Men jeg tar jo ingen bilder lengre..
Ikke at jeg er så ivrig i snaptjenesten... men de blider jeg tar havner i snapen..
og få blir spara i kamerafeeden på mobilen...

Men nu idag...
er det ett sånt himla regnvær...
da kom jeg på ta frem de bilder som finnes..

Nå har vi kommet litt lengre med prosjektene på terrassen...
det kan jeg kanskje vise en annen dag...
om det regner... haha!!

Vi...(andreas) har snekkra ihop blomsterkasser og 
rekkverk ute...
Så najs!!





 

Hmmm
Får ikke til å bytte om på rekkefølgen på bildene...
Må lære meg det på nytt...
Sitter jo med den nye dataen og oppsettet på blogger er endret...
Mye nytt på engang...

Typisk...

Uansett...nu har jeg iallfall vist noen bilder....
Kanske det kommer nye i morgen??

....See ya...
...Lena... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar