onsdag 9. oktober 2019

På etterspørsel...

Heeeiiiii Bloggen Min!!!

Jo... det har gått noen dager... kremt...
uker...
Men så fikk jeg en fin etterspørsel....
 på framgangen av utekjøkken-bygget vi sakte men sikkert spikrer fram....
Ja... og sånn ser det da ut...

Dessverre får jeg ikke malt ferdig... 
da det er altfor kaldt og rått ute... snork...
men men...
blir bra uansett...
Når byggingen er ferdig... blir det til å kjøpe grill og pizzaovn...
til å begynne med...
Smask...







Når jeg nu er her inne... 
passer jeg på vise litt andre bilder på hva jeg fordriver tiden med...
Når jeg ikke bygger eller kokkelerer...








Så deilig å få ryddet ut av drivhuset før alt fryser...
Nå skal jeg bare grave ned kompost i bedene... så er jeg klar til neste sesong...
Jippi...

Ser dere Nemi....
Er med hele tiden....
og passer hagen for eventuelle skurker
Kjennes trygt....




Håper dere likte min lille oppdatering på hva vi holder på med...
Ha d så gøtt til neste gang... 
Mohahaha!!

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar