lørdag 23. april 2016

Ukas målbilde....



Heihei....
Uka bare går så fort...
Men noen ganger synes det som om det er evigheter til helg og kos...

Da tenker jeg på å sitte i godstolen og kose meg med ett glass rødt...
Det hjelper meg til å trene og stå opp disse tidlige morgenene...
For da kjenner jeg meg så flink når fredagen kommer og jeg sitter der med mitt glass...
Igår så flesket vi til med fredagsgodis også... 
en skikkelig kosestart på helgen...

Kosen fortsatte når vi idag fikk spontane kaffegjester...
Da var bordet dekket til max med kaffegodt...
Det er tydelig at vi og våre venner er glade i både kaffe og det som er attåt...
Jeg hadde kastet en blåbærpaj i ovnen...
og besøket hadde med seg ett handlenett fullt med søtsaker...
Ble en laaang kaffestund....

Har fått flere bilder fra steinalderen...
Dette bildet synes jeg var moro...

Egentlig er jeg litt lik Linus her...
eller....?





....Lena....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar