tirsdag 27. januar 2015

Ett forsøk til da....

Heihei!!!

Ja...
Jeg liker jo å blogge....
Og jeg skal fortsette...
Nå forsøker jeg igjen å komme igang....
Synes at bloggingen er best da jeg har bilder å vise til hvert innlegg...
Og mye av fotoinspirasjonen har forsvunnet når bildene har hatt så dårlig kvalitet....
Har funnet ut at det er objektivet som fulgte med kameraet da vi kjøpte det....
 som ikke holder mål....
Må jo da bare forsøke å holde meg borte fra å bruke det da...
Men...
Det er det mest anvendelige objektivet...
Har en bra zoom 17-85mm.... 
funker best da jeg tar bilder inne og vil ha mer enn situasjonsbilder...
Men...
Blir det dårlig kvalitet... ja... da er jeg jo like langt...

Men...
Nu legger jeg bort dette objektiv og bruker de to andre vi har....

Kommer noen bilder fra Kittelfjäll uka vi hadde...
Superfine dager...
Enda supertrøtt i kroppen....









Så måtte vi dra til Dikanäs for å kjøpe mer gass...
Vi ville jo klare å holde vognen varm i de 27 kuldegradene vi hadde...
Tok kameraet med i bilen... 
Var jo så fin en dag...
Bildene er altså tatt mellom Dikanäs og Kittelfjäll...
Fint...

Regnbuefargene som vises midt på bildet... er av snøen som henger i luften og solen som lyser på dem....

Vet ej hva disse fjell heter... Men fine er de....

Her ser man endel av bakkene i skisystemet.... i Kittelfjäll....


Ser dere han Linus....?
Nu da...
 Linus var superivrig på å stå på ski....
Så når vi var blitt trøtt og lei...
Ja...
Da dro han alene (!) i bakken....
Lille Tøffingen i Store Bakken....
Uææh...




Vognen står fortsatt på plass....
Etter høstens og vinterens stormer...
Bra det...
Lengter allerede til neste tur....

Nu...
Middag til magen....

...ByeBye...
...Lena...

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:-) her må det være ideelt for tiden. Kos Dere!
    Hilsen Store P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja... superfint er det!!! Broommbroommmm!!

      Slett