onsdag 12. november 2014

Ny Repeatsang....



Oh My God!!!

Har funnet en ny repeat sang....
Og jeg lover...
Denne sang kommer snart til en radio nær deg....
og kommer til å spilles hundrevis ganger...

Litt Matrixfeeling over videon....
Me like...
Kanskje jeg skal se Matrix igjen....
Den er bare Sååå bra!!!!

Oppdatering!
Bruk linken under videoen....
Da blir du linket til rett musikkvideo!!





Har jo forstått at ikke alle deler min musikksmak...
Men denne type musikk digger jeg...
Og til dere andre som liker slikt som jeg...
Kan jeg anbefale å høre på...
Tiesto Club Life... som podcast....
Veldig bra...
Spesielt mot slutten da drar det som oftest til med riktigt bra låter...

Jeg ladder ned via podcastappen...
Men funker via Itunes også...

So enjoy!!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar Matrix!! Och låten också! Och du, så fint du har gjort sovrummet! Du är bäst! ♥

    Kram

    SvarSlett
  2. Tack för din fina kommentar, blir så glad av så fina ord.
    Ska lyssna på låten:))
    O kika vidare här hos dig!
    Kram Anna

    SvarSlett
  3. Har enda de forrige låtene på repeat, men denne festa seg ikke helt hos meg. Kanskje når jeg er ferdig med de andre? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo!!! Den er såååååå bra!! Pluss den andre Calvinlåten jeg kasta ut på insta!!

      Slett