torsdag 23. oktober 2014

Endelig....

Heihei...

Jepp...
Endelig kan jeg vise ett par bilder fra oppussingen...
Det er ikke klart... 
men så deilig det var å få bort papiret som nå lenge har ligget på gulvet... 
Fram med vaskebøtta og kameraet...
Hihi...

Som sagt...
ikke ferdig... det mangler lister her og der.... pluss flikking med malekosten...
Men jeg ser lyset...




Åh...
Jeg blir så frustrert...
Bildene er så fine i Aperture... så legger jeg over dem i preview....
endrer størrelsen for så tilslutt laste opp bildene i bloggen....
Og da...
Er de helt ødelagt...
Kornete og med dasse farger...
Jeg synes ikke dette er artig lengre...
Faktisk så frustrerende at jeg funderer på å slutte med bloggen....
For jeg klarer ikke å finne ut hva som skjer...
Data...analfabet som jeg er....
Jaja...

Jeg går heller å henter ett glass rødt... og koser meg foran TVn...
Det har jeg fortjent idag...
Har vært veldig flink...
Jobba masse...
Lagt gulv og spikra lister...
Kjennes ekstra godt å kose seg da...
Ikke sånn som når man PROKRASTINERER....

Ute har vi storm...
Og det der jævla vedtaket stakk avgårde...
Atter en gang...
Ugh...




Imorgen blir det regn.... masse regn...
Stakkars Theodor som har utedag....
Jaja...
Flaks han ikke er laget av sukker... 

Godkveld følket!!
...Lena...

2 kommentarer:

  1. Ser jätte fint ut!!!Å,sluta inte att plogga!!'
    Tycker att dina bilder är super!
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Wiiii så fint det blir!!! Utedagen gick bra för William. Han frös inget sa han, förutom pyttelite på nån fingertopp nån gång. Vilket himla värdelöst väder idag!! Fy jag avskyr att det började regna och ikväll hade jag en skräckresa när jag skulle köra bil... Nej inte alls att du ska sluta blogga bara för det där! Det är bara du som ser det. Strunta i det!

    Trevlig helg! Kram!

    SvarSlett