onsdag 4. juni 2014

Så Trøtt.....

God Kveld!!

Ja....
Så trøtt er jeg....
jeg kommer til å mase mer om den der åkern min...
dere slipper ikke unna....

For idag har jeg jobbet som en tulling...
er helt utslitt i armene etter å ha hentet fire lass med gjødsel til åkern...
Og som dere ser...
tok orken slutt etter å ha lempet jordsekken utover...

Men nu er det forberedt til imorgen...
er bare å brette opp armene når jeg våkner....

Kjenner at jeg lett kan bli stresset når jeg er ute og ser alt ugresset som spretter opp overalt...
Men hva skal man gjøre...
Er for mye jobb som gjenstår... til at jeg greier med alt...
Er en bra øvelse i selektiv observasjon...



Neste som står på agendaen...
Flytte stokken og bære bort all sten...
Sukk...




Sånn er utsikten fra andre etasjen...
Blomstrende Hägg....
Kjempefine og så lukter de så godt....

Nei nu så...
Znork

...Natta...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar