mandag 20. mai 2013

Blomsterpiken....

jepp... det er meg...
Nå som vi har fått smake på sommerens varme...
ja... da kunne jeg ikke holde meg lengre...

Dro så fort jeg kunne opp til hagesenteret og koste meg i blomsterhavet....

Og jadda... jeg vet... det er tidlig... men jeg satser på at det går bra....


Nesten svarte stemor... superfine!!

Rååååsa million bells....

Hadde egentlig tenkt at det fikk rekke å piffe til inngangspartiet....
Men jeg så jo noen veldig fristende kryddervekster....
 som bare måtte bli med hjem...
Ja... og egentlig så skal jeg jo vente med plantingen...
 for vi har jo masse jobb igjen... 
før vi kan si at vi har en hage.... men jeg måtte bare tyvstarte litt... 
øve littegrann...


Markjordbær... thaibasilikum.... marokkansk mynte... rosmarin.... persille... og jordbær fikk følge meg hjem...

Blir vel ikke store avlingen... men moro for kidza!!


Og inne står sommerblomstene og vokser til seg... her ser dere Linus Tagetes og mine sommermalva...
Blir spennende å se om de blomstrer for oss...


Fascinerende å se hvor fort det går med bladene på trærne når varmen slår inn...
Vi har hatt 23-24 grader idag... herlig...
Igår var det ingen blad... idag har vi mange blad...
Som sagt.... Fascinerende...

Imorgen skal jeg fortsette mitt piff med uteboden...
Maler og rengjør...
blir så bra atte...

....Nattinatt...
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar