mandag 12. desember 2011

Linus På Hockey..

Idag trosset jeg snøværet og kom meg ut på ski. 
De nypreparerte skiene mine bidro ikke til at det gikk fortere i løypa, vel kanskje bakover.
Jeg må vel bare innrømme at jeg ikke bidrar positivt til den norske ski kulturen...
HERREGUD, så dårlig jeg er på ski. 
Og selvfølgelig måtte jeg møte kjenninger just idag, typisk og flaut!!
Må øve mye...puh!
Uansett, det ble 5 slitsomme km idag..

(Ps; dere vet vel at dere kan klikke på bildene så får dere opp hele serien, i större format)

Fiiine Amaryllisen min..

Taggad til tusan..!!??




Drikkepause!




Endelig ferdig, sliten Linus! 
Theodor hadde hviledag, han kjørte igår, pluss onsdag og fredag, så han ville ha fri!
Imorgen er det Lucia, feires ute i barnehagen...vi får se hvem som fryser mest!?
Brrrrr...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar