mandag 11. januar 2016

Snart i rute...

Hello!!

Nå er jeg snart a jour med bloggingen....
Har bare noen bilder fra nyttårsaften som jeg tenkte
 det kunne være koselig å poste ett innlegg om...

Venner og god mat...
Det er superduper...

Vi hadde det så koselig...
Bortsett fra at jeg var så trøtt at jeg nesten gikk i koma lenge før tolvslaget...
Jaja...
Det ble jo nytt år for det....


Tidligere på dagen da jeg testet kameraet... Moro å kunne se tilbake på julebilder... Derfor fikk dette bildet være med...
Kremt... Oppussingskaos er dere jo vant å se....

Vi gjorde det enkelt for oss... Ungene fikk spise hamburger først så bleøst opp det fulle chipsskåler og filmtajm...

Nå kunne den gode drikke helles opp... Slurp...






Og hovedretten glemte vi bort å forevige...
Sultne igjen... tydeligvis...
Uansett...
Det var helstekt lammelår...
Sååå godt...

Og til dessert ble det enkelt og greit servert 
vaniljepannacotta med safransgele og stjerneanispærer...
Og knuste pepperkaker...
Selvfølgelig skulle Andreas lage show...
Brenner opp den gode Xantèn vår...
Hrmf...


En fin kveld ble det....
Takk alle fine som ville feire med oss...

Hejdå!
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar